Artykuły biznesowe, finansowe, z ekonomii. Szukasz szkolenia biznesowego ?

Targi handlowe

Targi handlowe są znakomitą okazją na spopularyzowanie własnej firmy wśród potencjalnych klientów. Chcąc wziąć udział w targach handlowych, nie zamawiaj stoiska zbyt wcześnie. Obejrzyj za to stoiska innych firm. Jeśli bierzesz udział w targach w dużej hali wystawowej, wynajmij stoisko rozmiarów budki telefonicznej. Wielki hale targowe mogą być bardzo drogie, chyba że podzielisz się kosztami z inną firmą. Nie musisz oczywiście wynajmować stoiska. Może zechcesz zorganizować warsztaty w jednej z sal wykładowych. Jeśli jednak zdecydujesz się na stoisko, wybierz takie, gdzie zapłacisz jedynie za dzierżawioną przestrzeń i uważaj na ukryte koszty, takie jak przymusowe ubezpieczenie publiczne, opłaty za gniazda sieciowe, umeblowanie i deski rozdzielcze. Dziesięć sposobów na uzyskanie największych korzyści z targów handlowych:

– 1. Nigdy nie przepłacaj za stoisko – negocjuj warunki.

– 2. Nigdy nie bierz dodatków – wyjątek może stanowić pojedyncze gniazdo sieciowe.

– 3. Piać tylko za najmowaną przestrzeń, zamiast za gotowe stoiska.

– 4. Poszukaj miejsca na parterze, na uczęszczanym terenie, blisko wejścia, kawiarni, toalet.

– 5. Niech coś porusza się na Twoim stoisku w celu przyciągnięcia uwagi odwiedzających.

– 6. Opuść stoisko i przywab do niego odwiedzających – przekup ich słodyczami lub konkursem.

– 7. Niech na stoisku będzie z Tobą ktoś jeszcze, abyś nie musiał sam zajmować się odwiedzającymi.

– 8. Wykorzystaj do tego celu swoich najbardziej dynamicznych i pozytywnie nastawionych pracowników.

– 9. Zaoferuj zniżkę za zamówienia złożone podczas targów.

– 10. Postaraj się, aby było jasne, czym się zajmujesz.

Dziesięć sposobów na uzyskanie największych korzyści z udziału w targach handlowych w roli odwiedzającego:

– 1. Odwiedź targi dwa dni od rząd.

– 2. Wybierz wyróżniający się kolor garderoby w oba dni – dobrze sprawdza się kolor czerwony.

– 3. W pierwszy dzień pojaw się wcześnie i odwiedź jak największą liczbę stoisk.

– 4. Rozmawiaj z personelem obecnym na stoiskach – nic nie kupuj i nie przyjmuj ulotek.

– 5. W drugi dzień również pojaw się wcześnie – zostaniesz rozpoznany i powitany jak „przyjaciel”.

– 6. Zrób sobie przerwę na lunch, ale w kawiarni rozmawiaj, z kim się da.

– 7. Swobodnie rozdawaj wizytówki – innym odwiedzającym i personelowi stoisk.

– 8. Twoim celem jest znalezienie potencjalnych klientów i nawiązanie strategicznych sojuszy.

– 9. Okaż swoje współczucie zmęczonemu personelowi na stoiskach – zaczną Cię wówczas postrzegać jako „jednego ze swoich”.

– 10. Wybrane stoiska odwiedź tuż przed zamknięciem, aby osobiście się pożegnać.

Podobne Artykuły

Zostaw odpowiedź

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany.