Artykuły biznesowe, finansowe, z ekonomii. Szukasz szkolenia biznesowego ?

Jeśli nie książka, to co?

Czy istnieje alternatywne rozwiązanie wobec inwestowania czasu, energii i środków w pisanie książki? Czy istnieje forma, która zwiększyłaby wiarygodność autora i prezentowała jego usługi, była niedroga, przynosiła zysk i którą można by rozsyłać do potencjalnych klientów?

Takie rozwiązanie istnieje – to broszura. Broszura ma od 16 do 24 stron i zawiera wskazówki oraz informacje o technikach i strategiach. Obejmuje od 3000 do 5000 słów. Może być wydana drukiem lub udostępniona w Internecie.

Można także stworzyć osobną broszurę ze wskazówkami dotyczącymi każdego tematu łub problemu będącego przedmiotem świadczonych przez ciebie usług. Paulette Ensign, doradca w kwestii produkcji i wykorzystania broszur, podkreśla, że są one świetnym narzędziem promocji książki łub działalności, ponieważ można udzielić licencji na wykorzystanie ich zawartości dużym korporacjom, które będą rozprowadzać je wśród tysięcy pracowników łub dziesiątek tysięcy klientów w kilkudziesięciu wersjach językowych, zapewniając tym samym autorowi dobrą reklamę. Podsumowanie:

– 1. Książka może zmienić bieg kariery i nadać jej nowy wymiar.

– 2. Książka to świetny chwyt medialny podkreślający inne dziedziny działalności autora.

– 3. Dzięki książce jej autor może stać się popularnym ekspertem w swojej dziedzinie.

– 4. Książki pomagają stworzyć niszę rynkową i markę.

– 5. Spośród różnych metod publikacji autor może wybrać tę, która jest odpowiednia dla jego celów i nie przekracza jego możliwości finansowych.

– 6. Napisz konspekt, nawet jeśli planujesz samodzielną publikację lub skorzystanie z opcji druku na życzenie.

– 7. Rozpocznij proces pisania od stworzenia oferty sprzedaży, w której obiecujesz czytelnikowi wszystko, co sam chciałbyś uzyskać, kupując tę książkę.

– 8. Napisz spis treści oraz posegreguj informacje i materiały.

– 9. Nie musisz rezygnować z obowiązków zawodowych, jeśli przed pracą poświęcisz dwie godziny na pisanie.

– 10. Rozważ możliwość skorzystania z usług ghostwritera, jeśli rozkład zajęć nie pozwala ci na pracę nad książką.

– 11. Należy najpierw wysłać do redaktorów list opisujący konspekt, aby upewnić się, czy chcą go przeczytać.

Podobne Artykuły

Zostaw odpowiedź

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany.