Artykuły biznesowe, finansowe, z ekonomii. Szukasz szkolenia biznesowego ?

Biuletyn

Regularnie wydawany biuletyn może stać się skuteczną metodą zwracania uwagi publicznej na Twoją firmę. Być może zastanawiasz się, po co Ci biuletyn? Biuletyn stale przypomina klientom o Twoim istnieniu. Możesz go wydrukować i wysłać pocztą tradycyjną lub pocztą e-mail. Kiedyś byłem zwolennikiem pierwszej opcji, dziś jednak skłaniam się bardziej ku drugiemu rozwiązaniu. Jest ono szybsze i tańsze. Biuletyn możesz wysyłać za darmo lub za opłatą subskrypcyjną – wybór należy do Ciebie. Twoja książka adresowa e-mail to lista wszystkich osób, które kiedykolwiek wyraziły zainteresowanie Twoimi usługami, bez względu na to, czy zostały ostatecznie Twoimi klientami, czy nie. Niech będą to również osoby, których wizytówkę otrzymałeś i do których wysłałeś swoją broszurę reklamową. Twój biuletyn to dla nich cenny, bezpłatny dodatek. Regularne redagowanie biuletynu może być czasochłonne, nie daj się więc ponieść ambicjom, planując wydawanie 8-stronicowego dzieła co tydzień. Dla niektórych odbiorców fakt, iż otrzymują biuletyn każdego tygodnia może być irytujący, tak więc lepszym rozwiązaniem jest wydawanie go co miesiąc lub raz na kwartał. Możesz też dać klientowi lub potencjalnemu klientowi opcję wyboru częstotliwości otrzymywania biuletynu.

Sekret dobrego biuletynu jest taki sam, jak w przypadku referencji czy jakiegokolwiek materiału promocyjnego – musi być on interesujący. Pisz o ludziach, z którymi pracowałeś i o nowych nawiązanych przez Ciebie umowach. Załącz referencje i zapewnij czytelnika, iż jesteś w stanie zagwarantować mu ten sam standard usług.

Podobne Artykuły

Zostaw odpowiedź

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany.